eDesign реализира първата по рода си маркетинг кампания с дрони в България

08 Ноември, 2014

eDesign реализира първата по рода си у нас крос кампания с използването на летящи дрони. Тя е осъществена за веригата заведения за бързо хранене K-express и комбинира по уникален начин активности в социалните мрежи и използване на летящи роботизирани дрони.

eDesign реализира първата по рода си у нас крос кампания с използването на летящи дрони. Тя е осъществена за веригата заведения за бързо хранене K-express и комбинира по уникален начин активности в социалните мрежи и използване на летящи роботизирани дрони.
Летящите дрони представляват автономни летателни апарати, най-често с четири, шест или осем перки, които могат да изпълняват различни типове задачи, управлявани отдалечено от оператор. Сред най-честата им употреба е заснемането на различни събития, а очакванията са в бъдеще да се използват и за разнос на пратки.
Дроните все още не са използвани пълноценно за рекламни цели, въпреки че тяхната автономност и функционалност предоставят богати възможности за стимулиране на креативността.
В рамките на проекта дронът на веригата за бързо хранене K-express прелетя над един от ресторантите на компанията в София, отправяйки послания към минувачите и хората в околните офиси. Нестандартната външна кампания беше комбинирана с игра в социалните мрежи, при която всеки потребител, снимал дрона и публикувал снимката във Facebook страницата на K-express, получи подарък от веригата. Инициативата генерира стотици публикации в социалната мрежа, както и стотици споделяния на страницата на компанията. Тя беше отразена и от водещи български вестници и електронни медии.

Новини