Животът е ...

В еDesign винаги се стремим да подхождаме професионално към всеки проект, но понякога удоволствието и забавлението от работата ни надделяват. Така се случи и при изготвянето на сайта на TILT. Надяваме се, че интернет страницата на филма, отразява подобаващо ренесанса на качествените кинопродукции в България.

Снимки
Browser

Видео преглед

Бърза видео разходка из страницата на TILT, с акценти върху най-важните и интересни аспекти от реализацията на проекта.

Елементи

Елементи от Дизайна

Виж сайта
tilt-film.com/

TILT

tilt-film.com/ Виж сайта

Клиент: Чучков Brothers

Дата

02/12/2010

Технологии

  • Flash
  • PHP
  • Action Script 3.0
  • HTML
  • CSS
  • JavaScript
  • Graphic Design and concept
  • Video streaming
  • SEO
  • Facebook API integration

Концепция

За радост на всички последните години са свързани с подем на Българското кино и кино-индустрията в България като цяло. ТИЛТ не само, че не прави изключение, но твърдо затвърждава тази тендения. Оказа се обаче, че по отношение на интернет представянето и онлайн комуникацията с широката публика, нещата съвсем не седят така. След редица срещи с продуцентите, множество разговори по телефона и ексклузивна предварителна прожекция на филма в нашия офис, успяхме да оформим една съвременна и издържана визия, която постави основите на смеем да твърдим, един от най-добрите сайтове в жанра правени у нас.

Реализация

Поради предварителната неяснота по отношение на премиерната дата на филма, основната структура на сайта беше реализирана в изключително кратки срокове. Естествено ние не изневерихме на себе си и след това отделихме достатъчно време за да изчистим всеки един детайл, по визия, мултимедия и функционалност на сайта. Две седмици преди официалната премиера, eDesign реализира и промоция на филма във Facebook

Резултати

Интернет страницата на филма беше приета изключително позитивно от публиката. За един месец преди премиерата на филма, страницата беше разгледана от над 100 000 човека. Очаквано след премиерата интересът стана още по-голям. В рамките на Facebook кампанията почитатели на TILT станаха над 10 000 потребителя на социалната мрежа.