Close cursor

English
Свържете се с нас

Сладки победи: как томболи и кампании с преживявания вдигат шум около Gummi FunMix™

В силно конкурентния свят на сладкарството лансирането на нов продукт не е само въпрос на вкус — то е въпрос на преживяване. За Promotion In Motion Companies, Inc. (PIM), един от водещите производители на сладкарски изделия в Северна Америка, дебютът на Gummi FunMix™ беше възможност не просто да представят нов бонбон, а да организират парти в пакетче и да поканят феновете да се присъединят.

Тук се включи нашият екип в eDesign.

Като дигитална агенция, която създава смели, завладяващи и стратегически решения, ние си партнирахме с PIM, за да изградим кампания, която да отговаря на енергията на новия продукт.

Създадохме ярка визуална идентичност, кампания с томбола и ангажиращи послания в социалните мрежи, както и силен лендинг сайт, които да увеличат трафика в магазините и да дадат тласък на продажбите.

Стратегията: Забавление, вкус и много рокендрол
При марка с над 60 вида желирани бонбони в шест различни микса – от Blue Raspberry Rings до Sour Worms и Gummi Soda Pops – финесът остава на заден план. Кампанията трябваше да бъде голяма. Шумна. Цветна. И ЗАБАВНА.

Изградихме кампания в социалните мрежи, водена от томбола и с рокендрол излъчване, която насърчи феновете да споделят най-забавните си моменти с Gummi FunMix. От партита край басейна до пътувания с кола – потребителите качваха селфита за шанс да спечелят награди, като в същото време разпространяваха посланието.

Кампанията беше повече от томбола; тя беше покана за игра. Тя улови начина на живот на целевата аудитория: млади, социални, любители на изживяванията. Като отпразнувахме потребителското съдържание и награждавахме ангажираността, създадохме реален шум и същевременно запазихме автентично усещане.

Уебсайтът: дигитално парти на вкусовете
За основа на кампанията създадохме шестстраничен лендинг сайт, който пренася енергията на бранда онлайн. С динамичен паралакс скролинг, „плаващи“ желирани парчета и пъстра цветна решетка сайтът се превърна в преживяване, а не просто в маркетингов инструмент.

Изхождайки само от дизайна на опаковката, разработихме визия, която представя всичко, което Gummi FunMix™ означава: забавление, разнообразие и вкус. UI дизайнът подчертаваше всеки микс, представяше богатата гама от вкусове и улесняваше намирането на място за покупка.

Независимо дали обичате сладко, кисело или комбинация от всичко – сайтът ви кара да искате да вземете пакет и да се включите в партито.

Защо томболите работят: от дигитална ангажираност към реални продажби
Томболите не са просто трик. Когато са добре изпълнени, те са мощен двигател за ангажираност и продажби. Ето защо стратегията сработи толкова добре за Gummi FunMix™:

  • Мащабна ангажираност: Томболите стимулират участие. Всеки обича безплатни награди, а подаването на съдържание (особено снимки) води до по-дълбока ангажираност. Голямата награда от $25,000 и $1,000 в моментни печалби направиха кампанията неустоима.
  • UGC като социално доказателство: Споделените реални моменти изграждат доверие. Да видиш приятелите си с #FreeTheParty е по-вдъхновяващо от всяка реклама.
    Продажби след това: когато потребителите виждат други, които се наслаждават на продукта, особено с ясни послания „Find Gummi FunMix™ Near You“, е по-вероятно да го купят при следващото си пазаруване.
  • Сезонен тайминг: Стартирането през лятото даде на кампанията свеж сезонен заряд – идеален за споделяне на моменти в движение.

Повече от кампания
Горди сме, че бяхме част от това пъстро и енергично лансиране. От уеб дизайн и UX до стратегия и съдържание – всеки елемент от Gummi FunMix™ беше създаден да вдъхновява и забавлява.

И резултатът е налице. Томболата създаде шум. Уебсайтът оживи бранда. А най-важното – бонбоните буквално се разграбиха.

Ако искате да превърнете лансирането на вашия продукт в пълноценно изживяване и да създадете кампания, която наистина докосва хората (и продуктите ви), свържете се с нас. Когато забавлението срещне стратегията, се случва магия.

Геймърско уеб изживяване за Sour Jacks®: Смело, кисело и незабравимо
* не пропускайте