Стартирахме работа по сайта на TILT с идеята, че правим уеб представянето на последния най-добър български филм. Очакваме след премиерата на 11 февруари да чуем, че сме направили най-добрия сайт на филм в България, но затова в следващите новини...
Животът е Tilt!
Стартирахме работа по сайта на TILT с идеята, че правим уеб представянето на последния най-добър български филм. Очакваме след премиерата на 11 февруари да чуем, че сме направили най-добрия сайт на филм в България, но затова в следващите новини...
Проектът показва как 3D моделите могат да подобрят потребителското изживяване, като съчетават креативност, технологии и дизайн, за да създадат по-личен и ангажиращ онлайн шопинг.
В eDesign Interactive вярваме, че успешните партньорства се градят върху прозрачност, честна комуникация и ясно сътрудничество. От определянето на целите до управлението на срокове и бюджети – доверието е нишката, която държи всичко заедно. То е причината проектите ни да се развиват гладко, да дават резултати и да създават трайни отношения с клиентите.
Кампанията включи смела визуална идентичност, социална активация с томбола и атрактивна лендинг страница с динамичен дизайн. Чрез потребителско съдържание и големи награди Gummi FunMix™ повиши ангажираността, привлече клиенти в магазините и превърна лансирането на продукт в запомнящо се бранд изживяване.
eDesign Interactive приветства Кевин Кейл като Изпълнителен директор „Стратегия и иновации в потребителското изживяване“. С над 30 години опит между креативността и технологиите, Кевин води нова ера на AI-движени, свързани бранд изживявания. Неговата визия за „Intelligently Connected Experiences“ променя начина, по който брандовете ангажират аудитории чрез адаптивни, базирани на данни и емоционално въздействащи дигитални екосистеми.