Първото издание на нашата инициатива - „Културата Онлайн – уеб технологиите в подкрепа на българската култура“ завърши и вече има своя победител в лицето на Националния исторически музей.
Инициативата беше организирана с цел подобряване присъствието на българската култура в интернет пространството.
Бихме искали да благодарим на всички, които се включиха в инициативата с участие, предложение за участник или чрез гласове в подкрепа на своите фаворити!
Щастливи сме, да отбележим, че първото издание на проявата премина при много висок интерес от страна на културната общност, а общият брой на участниците в надпреварата достигна 50. Сред тях имаше както национални културни институции, така и неправителствени организации и отделни творци, участвали в първия по рода си конкурс у нас. Отличават се имената на такива значими национални институции като Археологическия музей „Велики Преслав“, Държавната Опера в Пловдив, Национален фонд „Култура“, Националната академия за театрално и филмово изкуство, Националният военноисторически музей и др. С не по-малки шансове за успех бяха и някои от най-интересните нови организации, които преобразяват ежедневно обществения живот и променят представите ни за култура: Сдружение „Трансформатори“, Фондация „Човешката библиотека“, CULTRO, Timeart.bg и други. Повече информация за всички участници има на адрес coolture.info в меню „Участници“.
Припомняме, че победителят ще се сдобие с нов модерен уебсайт на стойност до 10 000 евро. Всички останали участници в конкурса пък ще получат отстъпки в размер на 30% за наши услуги, както и безплатен хостинг от компанията SuperHosting.BG, която е хостинг партньор на инициативата.
Екипът ни е особено радостен от големия интерес към конкурса. Вече получихме и ценни предложения за следващото издание, някои от които ще вземем предвид. Най-много ни радва, че инициативата ни вече постави началото на дебат сред културната и онлайн общността, както и сред медиите, който надяваме се в бъдеще ще мултиплицира ефекта от създадения от нас конкурс.
Повече информация за инициативата е достъпна на адрес: coolture.info