Преди да стартираме маркетингова кампания, уеб дизайн, лендинг страница или дори обикновен имейл бюлетин, нашият екип винаги започва с WWW.
Why?
Who?
What?
Когато инвестирате усилия да анализирате бизнес целите, аудиторията и задачите на проекта, това прави реална разлика в ефективността и нивото на ангажираност на една маркетинг кампания. Чрез детайлно проучване понякога откриваме бизнес въпроси, които клиентът трябва да реши.
Анализирайки бранда в детайли, вярваме, че разбираме по-добре целия маркетингов цикъл и можем да създадем персонализирана дигитална реклама, която носи резултати.
И така, ето част от темите, които проучваме за всеки проект, който започваме.
WHY?
Това е първият въпрос, който си задаваме.
Защо този проект трябва да се реализира? Защо създаваме нещо специално? Защо някой би имал нужда от този продукт или услуга? Защо потребителите ще се интересуват от основните му функции?
WHO?
Коя е аудиторията, която трябва да достигнем? С кого говорим и какво е тяхното потребителско поведение? На кого изпращаме посланието си и какъв тон трябва да използваме?
WHAT?
Какъв тип дизайн трябва да създадем на база събраната информация?
Чрез какви маркетингови канали, функционалности или визуални решения ще приложим дизайна на продукта? Какви проблеми трябва да решим? Какви стъпки трябва да изпълним? Какви предизвикателства да адресираме?
Когато всички тези въпроси имат отговори, сме готови да започнем. Засукваме ръкави и следваме подробен работен процес. Да, 4 D.
DISCOVER
След като сме уточнили целите на проекта, преминаваме към анализ на бизнеса, целевата аудитория, конкурентите, добрите практики локално и глобално. Записваме обхвата на проекта и определяме ключови етапи.
DEFINE
Започваме да мислим за препятствията и потенциалните проблеми. Създаваме основни елементи, които ще служат като вдъхновение в процеса. На този етап вече сме готови да изградим прототип на wireframe.
DESIGN
Фазата на дизайна се води от визуалната комуникация. Създаваме креативни концепции и експериментираме с различни визии, за да тестваме идеите си.
DEVELOP
Тук добавяме анимации, оценяваме call-to-action елементите и проектът оживява. След публикуването продуктът ще продължи да се развива чрез обновления и маркетинг.
Понякога е трудно да обясним на нов бизнес защо е толкова важно да има качествен уеб дизайн и визуална комуникация или защо трябва да поеме риск, който брандът му досега не е поемал. Нужно е прозрение, за да се обясни значението на потребителското изживяване, прототипирането и фазата на „откриване“.
Да имате дигитална агенция, която може да надникне дълбоко във вашия бизнес, е безценен актив.
Хайде да започнем работа. Просто пишете на info@edesign.bg.
Можете да разгледате примери от нашата работа тук.