Close cursor

English
Свържете се с нас

2 лесни стъпки за откриване на тона на вашия бранд

Вашият тон на гласа е уникалната личност, характер, език и цел на бранда ви. Той ви помага да изградите връзка с аудиторията, доверие и разпознаваемост. За да го формулирате, първо трябва да си отговорите на въпроса – какво искате да кажете на света?

През 501 г. пр.н.е. великият гръцки философ Хераклит казва: „Характерът на човека е неговата съдба“. Това важи с пълна сила и за вашия бранд. Така че избирайте внимателно (без натиск). Ето 2 насоки, с които да започнете:

1. Разкажете своята история

Маркетингът е въпрос на стойност. Какво представлява вашият бизнес в своята същност? Определете стойността, която носите на клиентите си, и изградете уникална история около нея.

Не гледайте на стойността единствено през призмата на спортните обувки, които произвеждате, автомобилите, които продавате, или счетоводните услуги, които предлагате. Вместо това изградете своята уникална история около това, че подкрепяте велики спортисти, движите света напред или помагате на малкия бизнес да се развива. Nike не просто продава маратонки – те вдъхновяват с атлетизъм, кураж, победи и силни послания.

В какво вярва вашият бранд? Почерпете вдъхновение. Задайте си дълбоки въпроси. Както казва Стив Джобс: „Лудите, които вярват, че могат да променят света, са тези, които го правят.“

2. Открийте своите 3 C-та

Култура: С какво сте различни? Ако брандът ви беше животно – кое би бил? Какво е изживяването, което предлагате и никой друг не може да възпроизведе?

Общност: Овладейте езика на вашата аудитория и говорете с нея на същия език – в същия стил и тон.

Разговор: Как би звучала компанията ви на барбекю в задния двор, на коктейл, на гала вечеря или в кварталния бар? Тук личността и автентичността са решаващи.

За да изградим заедно силна бранд идентичност за вашата компания, просто ни пишете на info@edesign.bg.

* не пропускайте