До всички професионалисти, които ще посетят конференцията NCMPR (Националният съвет за маркетинг и връзки с обществеността) в Сиатъл, САЩ, на 14-16 март март: Джеймс Гибсън, нашият директор по дигитален маркетинг в US екипа ни, и Винсент Маза, управляващ партньор в eDesign Intractive, ще излязат на сцената като лектори на тема „Кампания за генериране на търсене или кампания за генериране на потенциални клиенти: коя стратегия е по-добра за Вашия колеж?”
Маркетинговата стратегия насочена ли е предимно към търсене или генериране на потенциални клиенти? Или се чудите коя е най-добрата за Вас? Въпреки че всеки подход има плюсове и минуси, не винаги е необходимо те да се изключват взаимно.
NCMPR е водещата организация, която свързва професионалисти по маркетинг и PR в обществени и технически колежи и подпомага техния професионален растеж.
По време на конференцията ще обсъдим всяка стратегия и каналите, които работят най-добре за всяка от тях. За генериране на търсене ще коментираме често срещаните погрешни схващания и възможностите, които тази стратегия може да донесе. Как оформяте посланието и стратегията, за да бъдете успешни, и струва ли си тази инвестиция?
Джеймс и Винсънт ще проучат и значението на стабилната стратегия за измерване за генериране на потенциални клиенти и ще идентифицират ключови показатели за ефективност (KPI). Как се променя Вашият фокус, когато прилагате тактики за привличане на бъдещи студенти?
Нашите колеги ще дискутират и как колежите трябва да подходят към тези стратегии и да ги "настроят" за успех.
Например, съставянето на план според Вашата учебна програма може да доведе до значителни резултати. Независимо дали търсите да повишите осведомеността или да стимулирате целеви реализации, може да предложим сценарии за действие и най-добри практики, които да Ви помогнат да се ориентирате в сложността на маркетинга в образователния сектор с нови идеи как тези стратегии се свързват с Gen Z.
Ако се отбиете на конферентния ни щанд в Сиатъл, ще Ви "почерпим" и с карта подарък от Starbucks - малък жест да Ви благодарим за вниманието.
Нека заедно проучим нюансите на търсенето и привличането на студенти и да дадем възможност на Вашата институция с необходимите инструменти, за да се развива и конкурира с други учебни заведения.
Ако не се видим на конференцията, може да ни пишете на info@edesign.bg.