2019 г. се очертава като година на нестандартни дизайни, дръзки цветове, животински мотиви и модно отношение тип Vogue. Брандовете ще се конкурират с шумни визии, електрически стилове и смели избори. Очаквайте сблъсък между лукс и минимализъм с нотки на блясък.
Дизайнерите ще експериментират със стилистика, бягство от реалността, индивидуалност, носталгия, трансформации и мечтателен синтпоп. Или поне нещо в този дух. Истината е, че тази година е подходяща за игриви кампании с илюзии в много форми и цветове. Казано накратко – визуално пиршество от смели решения.
Да живее забавлението!
Илюстрации на ръка
Ръчните илюстрации са чудесен начин да отличите рекламата си. Те помагат да изградите уникален стил, предават емоции, добавят характер и създават разпознаваеми герои или икони. Илюстрациите правят призивите към действие по-ярки и водят до 7 пъти повече конверсии спрямо стандартни стокови снимки.
Дръзки цветове
Цветовете тази година са смели, ярки и нестандартни. Не е изненада, че цветът на Pantone за годината е Living Coral – игрив, свеж и „хипнотизиращ“ нюанс.
Провокираща асиметрия
Асиметричните композиции се използват все по-често, за да привлекат вниманието. Създават контролиран хаос чрез типография, геометрични форми или 3D елементи. Така дизайнът става игрив, дързък и запомнящ се.
Анимирани акценти
Анимациите правят чудеса – в уеб дизайн, реклама или приложения. Движението привлича вниманието, насърчава потребителите да взаимодействат и превръща съдържанието в преживяване. Очаквайте повече живи, забавни и нестандартни визуализации.
Модерен колаж
Нестандартни комбинации от на пръв поглед несъвместими елементи се обединяват в оригинален колаж. Еклектиката е отново на мода. Дизайнерите ще създават бранд изкуство, вдъхновено от фрагменти, цветове и текстури. Всяка част в композицията се бори за внимание.
Изометрични илюстрации
2D изображения с 3D усещане се завръщат. Това се дължи на търсенето на илюстрации в идентичности, лога, икони и типография. Изометричният стил добавя дълбочина и обем към визиите.
Цветни градиенти
Мислете за фуксия, мед, лилаво и портокал. Градиентите остават актуални. Те създават ритъм, енергия и дълбочина. Брандове като Instagram, Spotify и Apple вече залагат на тях.
Добавена реалност
Големите брандове вече навлизат в AR пространството. Добавената реалност навлиза в уеб дизайна, приложенията и дори рекламата на място. Това е ново, вълнуващо поле с много потенциал.
Истински цветове във виртуалната реалност от The Home Depot
Нефилтрирана фотография
Ако искате да изглеждате автентично и надеждно, заложете на естествени снимки. Стоковите изображения не създават връзка. Използвайте истински хора, реални ситуации и визуална искреност.
Mobile-First подход
Не е тайна – дизайнът вече трябва да започва от мобилното. Повечето потребители са онлайн в движение. Освен това Google индексира мобилните версии с приоритет.
Видео фонове
Видеото казва много за секунди и увеличава конверсиите. То е личен и ангажиращ начин да представите мисията и визията на компанията. А интернет обожава видеото. И ние също.
3D рендеринг
Гответе се за още 3D в кампаниите! 3D илюстрациите и анимациите продължават да набират скорост. Те дават на уеб дизайна ново измерение и визуално въздействие.
Микроинтеракции
Това са дребни анимации и ефекти, които насочват потребителите. Те създават деликатни призиви към действие и подобряват преживяването на сайта.
Колкото по-оригинални са тези малки жестове, толкова по-интересен е сайтът за потребителите. През 2019 микроинтеракциите стават още по-важни.
Смели шрифтове и бели пространства
Типографията е на фокус. Големите и смели надписи завладяват дигиталната реклама. В много кампании текстът замества изображенията. Когато добавите и щедри бели полета – резултатът е стил и ефект.
Ако искате да обновите сайта си или да започнете нова кампания, пишете ни на info@edesign.bg. Ще се радваме да помогнем!