Close cursor

English
Свържете се с нас

LinkedIn B2B стратегия

LinkedIn е силна бизнес общност. От нашия опит виждаме, че най-успешните брандове, компании и професионалисти използват платформата, като добавят стойност за своята аудитория. За да изградите добра мрежа във всяка социална платформа, трябва да се фокусирате върху едно от двете неща:

            • Забавление
или

            • Образование

Забавлението може да е под формата на хумор, добри визуални материали и видеа. Можете да информирате аудиторията си чрез експертни съвети и анализи. Важно е съдържанието ви да не звучи като самоцелна реклама, а да носи знания, които вашите потребители ще оценят.

Ето 4 тактики, които можете да приложите в LinkedIn, за да използвате максимално съдържанието си.

 

1. Спонсорирано нативно съдържание

Нативното съдържание са статии, публикувани директно в LinkedIn за вашата аудитория. Например – ако сте компания за сладолед, в Instagram бихте публикували цветни снимки и рецепти, а във Facebook – идеи за млечни шейкове. В LinkedIn обаче е по-подходящо да публикувате статии за млечната индустрия, иновации или корпоративни новини. Ако сте туристическа агенция, в Instagram може да показвате екзотични снимки, но в LinkedIn е по-подходящо да пишете за това как директорите могат да пътуват по-ефективно.

Всички статии, публикувани в LinkedIn, трябва да насочват трафик към блога ви или към страница на корпоративния ви сайт.

Спонсорираното съдържание изисква бюджет и подходящи визуални материали. Разходите за реклама варират според целевия пазар. Например, ако отделите $350 за спонсориране на 1 статия седмично, постът може да достигне между 3,000 и 11,000 импресии.

 

2. Публикации и споделяне от корпоративната LinkedIn страница

В корпоративната ви LinkedIn страница можете да публикувате нативна статия или кратко резюме с линк към материал от блога на сайта ви.

Можете също да използвате страницата си, за да споделяте мнение по статии от индустрията или съдържание от авторитетни източници като Forbes.

 

3. Споделяне от малки и средни предприятия (SMEs)

Търсете лични контакти и партньори от малки и средни компании, за да разширите обхвата си. Важно е да добавяте лична гледна точка и стойност към вашите статии. Идеята е да споделяте знанията си и да намирате ключови партньори и инфлуенсъри, които да ви помогнат да достигнете по-широка аудитория.

 

4. Стратегията „$1.80“

Можете активно да участвате в най-успешните публикации и теми в LinkedIn. За целта използвайте секцията „За какво говорят хората сега“ или проследете топ хаштаговете във вашата индустрия.

Когато намерите интересна статия – харесайте я, коментирайте и я споделете. Така оставяте своите „две стотинки“ по популярни теми и ставате част от разговора. Ако го правите за 9 публикации по 10 от най-популярните хаштагове дневно:

            $0.02 × 9 × 10 = $1.80.

Този подход за нетуъркинг е стратегия, използвана от Гари Вайнерчук за неговото присъствие в LinkedIn.

Тактики 1 до 3 са насочени към съдържание, което създаваме. Четвъртата е начин да се включите в съществуващи популярни теми и да бъдете разпознати като глас в общността. Важно е да помните две правила:

- никога не изпращайте спам съобщения в LinkedIn
- винаги добавяйте линкове към корпоративната страница или профилите на екипа си в имейл подписите

Ще се радваме да ви помогнем да създадете полезно съдържание и атрактивни визии за вашите социални кампании. За идеи се свържете с нас на info@edesign.bg.
Можете да разгледате примери от нашата работа тук.

Как да изградите бизнес присъствие в LinkedIn
* не пропускайте