Close cursor

English
Свържете се с нас

4 тайни за създаване на силно онлайн съдържание

Да предоставите правилното съдържание, в правилния момент, на точната аудитория в предпочитаната от нея платформа изисква стратегия. Всеки ден се появяват нови устройства и канали (Google Glass, смартчасовници, лайв стрийминг и др.), което прави нещата още по-комплексни. Затова събрахме 4 важни съвета как да създавате ефективно съдържание онлайн.

1. По-малко маркетинг, повече смисъл

Маркетингът вече не е просто за това какво предлагате, а каква история разказвате. Ценностите и характерът на бранда Ви могат да изградят силна връзка с клиентите.

Ключът към онлайн маркетинга е смисълът. А смисленото съдържание е приключение. Вдъхновение ще намерите в кампанията Joy Will Take You Further на Johnnie Walker.

Повечето марки осъзнават важността на съдържанието, но трудно постигат единен подход. Истината е, че универсално решение няма. Както един бизнес не трябва да се опитва да бъде всичко за всички.

2. Планирайте и анализирайте

Смисленото съдържание започва с познаване на аудиторията: интереси, предпочитани формати, ключови думи, платформи. Може да не Ви следват в Twitter, но да обожават Instagram и Pinterest профилите Ви.

Бъдете ясни – какво споделяте и защо? Решавате проблем? Забавлявате? Учи ли се нещо ново? Без значение от подхода – планирайте и останете верни на бранда си.

3. Разказвайте истории

Storytelling е един от най-силните инструменти за създаване на емоционална връзка с бранда. Вместо просто съдържание – създавайте преживявания. Разкажете истински истории, които вдъхновяват.

Брандът е възприятие. Проучванията показват, че нагласите, страховете и ценностите ни се влияят силно от историите, които чуваме. Според психолозите Мелани Грийн и Тим Брок, художествените разкази влияят по-силно на убежденията ни от аргументи и факти. Историята е подарък – използвайте я разумно.

4. Бъдете кратки и ясни

Използвайте добри заглавия, силни изображения и четим текст. Съдържанието трябва да е полезно, креативно и да има ясно действие. Може да е дори забавно.

Каквото и да правите, запомнете едно – клиентът е на първо място. Персонализираният маркетинг е мощен инструмент. Направете посланието си за аудиторията – не за Вас самите.

Ако искате да създадем заедно впечатляващ уеб сайт за Вашия бизнес, просто ни пишете на info@edesign.bg. Ще се радваме да Ви опознаем и да развием идеите Ви заедно.

* не пропускайте