Close cursor

English
Свържете се с нас

Бъдещето на дигиталната реклама в сектора на потребителските стоки

Компаниите за бързооборотни стоки (CPG) дълго инвестираха милиони в опаковки и традиционна реклама. Но това скоро ще се промени. Време е да оставите старите подходи и да заложите на смели и забавни дигитални кампании.

Развитието на дигиталната реклама променя начина, по който компаниите за бързооборотни стоки промотират продуктите си. Тази година индустрията ще похарчи над 5,7 млрд. долара за онлайн реклама, според данни на eMarketer.

Повече от всякога CPG брандовете трябва да заложат на креативен уеб дизайн, мобилни решения и социални мрежи. Вашият бранд трябва да се отличи – направете нещо различно.

Преди да предложим идеи за реклама, вижте как се променят потребителите ви.

НОВОТО ПОКОЛЕНИЕ

Новото поколение е социално и постоянно свързано онлайн. Потребителите взаимодействат различно и очакват повече. Те харчат парите си по друг начин, не посещават същите магазини и не вярват на рекламите от преди 10 години. Натрапчивите продажбени тактики не работят. Хората искат автентичност и истински истории. Автентичността е ключова за лоялността – 63% от потребителите предпочитат автентични компании (Cohn & Wolfe).

За да спечелите милениалите, трябва да сте социални, прозрачни и ангажиращи. Намерете начин продуктите ви да станат част от ежедневието на хората и да им предложите незабравимо преживяване.

Технологиите променят пазаруването. Вашето съдържание трябва да е винаги достъпно, ефективно и персонализирано. Интересен факт: 92% от клиентите вярват повече на препоръки от непознати, отколкото на брандовете. Време е компаниите за бързооборотни стоки да използват това.

ДИГИТАЛЕН НАЧИН НА МИСЛЕНЕ

Ако преди години рекламата на Супербоул си заслужаваше инвестицията, днес CPG компаниите трябва да търсят нови начини да достигнат до потребителите.

Използвайте силните си страни от физическия свят, за да привлечете потребители онлайн. Осъзнайте, че клиентите ви очакват забавление и безпроблемен преход между дигиталното и реалното. Вижте как Pepsi го прави:

НЕПОЗНАТИ С ПОЛЗИ

Кампаниите с потребителско съдържание (UGC) са изключително ефективни. Те са онлайн версия на препоръките от уста на уста. Над половината клиенти вярват на непознати повече, отколкото на близки или семейство.

Тези кампании позволяват да заобиколите традиционните медии и да използвате директно гласа на потребителите си. Конкурси, снимки, видеа, постове в социалните мрежи – възможностите са безкрайни. Вижте как Sabra го направиха:

Sabra създаде кампания, в която потребителите записват песни, за да помогнат на растенията да растат по-бързо. Забавната кампания беше съпроводена с конкурс в социалните мрежи.

Конкурсът на Starbucks с бяла чаша също предизвика огромен интерес. Клиентите рисуваха чашите си, за да спечелят лимитирана серия.

Създайте интуитивни и лесни за участие кампании, които хората ще искат да споделят.

ВИЗУАЛНА ПРИВЛЕКАТЕЛНОСТ

Instagram има над 600 млн. потребители и е идеален за CPG компаниите. Не е нужно да сте бляскави, а да покажете продукта в ежедневието чрез оригинални и интригуващи снимки.

ПОДХОДЯЩИЯТ МОМЕНТ

Популярните кампании в сектора са кратки, забавни и публикувани в точния момент. Спомнете си кампанията на Oreo по време на прекъсването на Супербоул:

Oreo създадоха незабавна реклама по време на прекъсването и спечелиха огромно внимание. Изводът: винаги бъдете готови да реагирате.

КЛИЕНТЪТ НА ПЪРВО МЯСТО

Apple и Google успяват, защото разбират клиентите си. За да бъдат успешни, компаниите за потребителски стоки трябва да се адаптират към променящите се нужди на клиентите си. Покажете потребителските мнения и създавайте двупосочна комуникация.

Ако работите в сектора на потребителските стоки, време е за нов маркетингов подход. Използвайте подходящите социални мрежи и инвестирайте в дигитални кампании, които увеличават ангажираността. Анализирайте данните и създайте реклами с измерими резултати.

За повече информация пишете на info@edesign.bg. Ще се радваме да създадем ефективна дигитална стратегия за вашия бранд.

Малки брандове, големи печалби: уроци от CPG индустрията
* не пропускайте