eDesign номинирана за "Агенция на годината" на световните CSS Design Awards
Агенцията ни е отличена сред 20-те най-добри за 2017-а година
» прочети ощеСлед онлайн успеха на песента „Допинг тест“, очакванията към интернет промоцията на следващия хит на „ЪпсурТ“ - „Мрън, мрън“, бяха изключително високи. Като акцент в страницата освен песента трябваше да бъдат поставени и спонсорите – Upsurd energy drink и Mary Jane Vodka. За да гарантираме добри резултати на кампанията, решихме да положим максимални усилия за запазването на ексклузивитета на видеото в сайта за кратък период от време.
Кратко представяне на проекта в снимки, с акцент върху по-интересни и/или трудни за изпълнение секции
Бърза видео разходка из страницата, с акценти върху най-важните и интересни аспекти от реализацията на проекта.
След онлайн успеха на песента „Допинг тест“, очакванията към интернет промоцията на следващия хит на „ЪпсурТ“ - „Мрън, мрън“, бяха изключително високи.
Като акцент в страницата освен песента трябваше да бъдат поставени и спонсорите – Upsurd energy drink и Mary Jane Vodka. За да гарантираме добри резултати на кампанията, решихме да положим максимални усилия за запазването на ексклузивитета на видеото в сайта за кратък период от време.
Изготвяйки дизайна на сайта, заложихме на широкоекранна визия с препратки към клипа на песента, нестандартно разположени елементи и опростена навигация. В продължение на пет дни, видео клипът присъстваше на сайта в максимално защитен вариант, като след изтичането на този период клипът беше предоставен за свободно сваляне - във висока резолюция и брандиран с логата на спонсорите и адреса на сайта. По този начин разпространението на видеото в сайтовете за видео споделяне, покачи допълнително интереса към сайта и допринесе за втора вълна от пикови посещения в рамките на 2 седмици след старта на промоцията.
Без страницата да е подкрепена с онлайн рекламна кампания, в рамките на три седмичната промоция, клипът беше изгледан от повече от 20 000 посетителя на сайта. Кампанията спечели две награди от конкурси – за най-добър сайт в категория „Забавление“ и за най-добър промо сайт.
Най-добър сайт в категория "Забавление"
Най-добър сайт в категория "Промоционална страница"