Black Ram уиски е пазарен лидер и най-продаваното уиски в България. Марката е част от портфолиото на VP Brands International и присъства на пазара вече повече от 15 години.
Уеб дизайн, графичен дизайн, социални медии, UX, project management, video production, front-end и back-end програмиране, анимации, дигитален маркетинг
Макар и позиционирана в ниския ценови сегмент, Black Ram е марка, която винаги се е стремяла към по-премиално звучене и от създаването си досега инвестира много в подобряване на продукта - нови блендове, нов пекиджинг, нова идентичност. Създаването на новия сайт на Black Ram e свързан именно с ребрандирането на марката и има за цел да комуникира уискито по един по-различен и имиджов начин. Изборът на eDesign за уеб агенция е породен от желанието за създаване на неповторимо дигитално представяне, а резултатът - уникален сайт, спечелил най-престижните международни награди и нареждащ интернет страницата на Black Ram до тези на най-големите алкохолни брандове в света.
Създаването на новия сайт на Black Ram е част от цялостното ребрандиране на марката. Black Ram уиски вече е с подобрена формула, по-мек вкус, по-модерна визуална опаковка, удобна и отличителна бутилка. За да покажем всичко това, решихме да поставим продукта в центъра на цялостната комуникация на страницата - буквално... Следвайки концепцията "product is the hero", ние превърнахме сайта във виртуален разказ, който ангажира потребителите, впечатлявайки с графика, съдържание и анимация.
Красив дизайн, паралакс ефекти, векторни икони, 3D визуализации - интернет страницата е истинска наслада за окото.
AWWWARDS Site Of The Day
Страницата на Black Ram беше отличена с множество награди от различни конкурси в България и по света, в това число и смятаната за най-престижна награда за уеб - AWWWARDS SOTD. Екипът ни е изключително горд, че съумя да реализира проект, чието качество беше така високо оценено.
Създаден през 2013 година, сайтът на Black Ram е истинска иновация. Интензивна, но все пак изчистена графика, нестандартна типография (във време, в което web fonts все още не се използваха), видео фон (във време, в което видеото все още не беше интегрирано в HTML5), паралакс ефекти, риспонсив дизайн, многофункционален CMS и др.
Ако Ви кажем какво има в "Тайната стая", тя вече няма да бъде толкова тайна :) ... Все пак ще открехнем малко вратата, за да разкрием, че тази секция от сайта е създадена специално за целите на марктингови кампании и дава възможност за крос-платформена комуникация, която привлича аудитория в страницата.
С пускането си, сайтът веднага привлече внимание. Освен наградите, които спечели, беше отразен в десетки интернет издания, както и в печатните издания на .NET magazine и WebDesigner magazine. Споменаванията и социалните сигнали на бранда нарастнаха драстично, а посещенията в сайта се увеличиха с над 500%.
Към проекти
Обратно към нашето портфолио – част от създадените от нас дигитални проекти