Art direction, уеб дизайн, илюстрация, UX, front-end и back-end програмиране, project management
D’Angelico е производител на китари, базиран в Манхатън, Ню Йорк. Историята на компанията датира от 1932 година, когато майсторът лютиер John D'Angelico отваря своя магазин за музикални инструменти в East Side. С времето, китарите добиват голяма популярност, а към днешна дата - легендарен статут. Всяка от китарите се произвежда с много внимание - изцяло на ръка и до 1970 година са били предпочитан избор на много известни музикани. След смъртта на D'Angelico, китарите спират да се произвеждат, до 2015 г., когато група предприемачи решават да възродят марката...
Не всеки ден легендарен бранд се връща обратно към живот след близо 50 години отсъствие. Нашият екип имаше уникалния шанс да стане част от този процес. Очаквано, за марка, целяща позициониране през 21-ви век, един от основните комуникационни канали беше уеб страницата. Задачата на eDesign беше да изгради съвременен сайт, който да впечатлява с визия, да има съвремено звучене, но паралелно с това, да запазва традиционното класическо излъчване на марката D'Angelico.
Дизайнът на сайта играе ключова роля в цялостната комуникация на марката. Фокусирахме се върху изящните китари, тяхната дългогодишна традиция и история. Заложихме на микс от ретро снимки, продуктови фотографии и модерна илюстрация, които да подсилят усещането за преход от минало към настояще.
Превърнахме страницата в своеобразно пътешествие във времето и пространството, пренасяйки потребителите в 1932 година, когато майсторът John D'Angelico е започнал да произвежда своите легендарни китари, до началото на 21-ви век, когато те отново започват да радват ценителите с уникалното си звучене.
Успехът на сайта на D'Angelico надмина дори най-смелите ни очаквания. Той пожъна истински фурор и беше отличен с най-престижните награди за уеб в света - FWA, AWWWARDS, Webby Awards. Допълнително, сайтът предизвика изключително голям интерес и беше споменат в множество уеб дизайн класации, както и в над 37 статии и блог постове.
Освен успехът, който страницата имаше в уеб дизайн средите, тя постигна и надхвърли целите, с които беше създадена. Сайтът бързо се превърна в основен комуникационен хъб, чиято популярност и хиляди посещения бързо върнаха обратно бранда на музикалния подиум.
Оригиналната (наградена) версия на сайта отдавна вече не е онлайн. Сайтът започна да живее собствен живот и след първоначалната нужда от налагане на бранда и неговото позициониране, той се превърна в комуникационна платформа, в която музиканти и артисти намират възможност за комуникация, професионална консултация и информация за любимата марка музикални инструменти.
Самата страница, от визуално ориентирано пътешествие, се превърна в многофункционален сайт, включващ в себе си: каталог; онлайн магазин; клуб на артистите; професионален блог и др.
За да бъде възпроизведена оригиналната автентичност и качество на китарите, екипът на D'Angelico инвестира в продължение на две години. Минава се през множество процеси и опити. Оригиналните модели са подложени на щателно изследване с ядреномагнитен резонанс и рентген, за да се постигне абсолютна точност при възпроизвеждането им в съвременните серии на бранда.
Към проекти
Обратно към нашето портфолио – част от създадените от нас дигитални проекти