Онлайн магазин, базиран на потребителско преживяване (User experience store)
Brickfielder е иновативен нишов продукт, създаден от хора, запалени по голфа - за хората запалени по голфа. Тъй като голяма част голф игрищата са открити и на подветрени места, метеорологичните условия на терен, често са такива, че играчите са изложени едновремено на прегряване и течение, което създава проблеми при избора на подходящо облекло. Тук се появяват блузите Brickfielder. Съчетание между модерна визия и технология, те използват патентован дизайн, осигуряващ максимален комфорт и представяне по време на игра. Специална мембрана, проектирана така, че да поддържа добре загряти трапецовидния и делтоидния мускули, да подпомага по-добрата им оксидация и да гарантира оптимално добро завъртане при удар (swing).
Уеб дизайн, графичен дизайн, UX, Project management, Eлектронна търговия, Front-end и Back-end разработка, Потребителски интерфейс, 3D моделиране, 3D анимация, Интеграции със социални мрежи, Електронни разплащания
Основното предизвикателство в проекта Brickfielder е свързано с това, че страницата е не просто обикновен онлайн магазин, а микс между презентационен и сайт за електронна търговия. Иновативният характер на продукта налага голяма част от съдържанието да бъде посветена на представяне на технологията, дизайна и ползите от употребата на Brickfielder. Това доведе до създаването на множество илюстрации, 3D графики, интерактивни анимации и колажи, с помощта на които успяхме да създадем едно впечатляващо дигитално изживяване.
Добре дошли във виртуалния свят на Brickfilder! Искате да научите повече за технологията? Или за дизайна? За материите и приложенията? Всичко е тук - анимирано, интерактивно, завладяващо.
Да смесиш технология и мода не е лесна задача, но предизвикателството става още по-голямо, когато става въпрос за спорт. И така - как да презентираме технологична иновация, която е предназначена за запалени голфъри и има претенцията, не само да подобрява представянето на игрището, но едновременно с това да изглежда наистина добре? Решението за нас дойде по естестен начин. Всъщност, макар и в различна сфера, ние от много години правехме същото - комбинирахме върхова технология и качествена графика, за да доставим на нашите клиенти, най-доброто, което дигиталното изживяване може да даде. Този проект не беше изключение.
За целите на сайта бяха реализирани няколко фотосесии. Любопитен факт е, че заснемането на перфектния суинг отне повече от 2 часа на непрекъснати "удари" в студиото.
Потребителското изживяване е в основата на всеки успешен Интернет магазин. Погрижихме се функционалностите и опциите, които сайта предлага да задоволят и най-взискателните клиенти.
Въпреки че 90% от съдържанието на сайта представя продукта, ние не забравихме, че основната цел на проекта е генериране на продажби. Опростената поръчка, съкратените потребителски пътеки и възможността за богат избор от методи за разплащане, превръщат пазаруването от страницата в бърз и интуитивен процес.
Сайтът на Brickfielder, макар и изключително визуално ориентиран, е проектиран по начин, който да достави максимално добро потребителско изживяване, независимо от това дали се достъпва през десктоп устройство, мобилен телефон или smart телевизор.
Създаването на уеб сайта на Brickfielder беше дълбоко потапяне в света на голфа за нашия екип. Научихме много за спорта, запознахме се с множество нови термини и тяхното значение.
Уеб страницата на Brickfielder беше селектирана в топ 50 на електронните магазини с най-добър дизайн в света!
Към проекти
Обратно към нашето портфолио – част от създадените от нас дигитални проекти