"Домейн Менада" е една от най-старите винарски изби в България. Създадена е през далечната 1901 година като кооператив "Лоза". По-късно е преименувана на "Винарна Менада" - име, което носи и до днес. Винарната е един от най-големите винопроизводители у нас. Компанията разполага с повече от 426 хектара собствени лозя и капацитет от 20 милиона бутилки годишно. Едни от най-разпознаваемите брандове на винарната са Tcherga, Tcherga 10, Menada и InoVino.
Уеб дизайн, графичен дизайн, анимации, UX, project management, front-end и back-end програмиране, social media marketing
В eDesign имаме голям опит с разработката на продуктови сайтове, но за разлика от повечето проекти, които сме реализирали до момента, уеб страницата на "Домейн Менада" ни изправи пред предизвикателството да създадем уникален и запомнящ се сайт, който да е насочен към крайни потребители, но да представя няколко различни марки вина и ракии. Необходимостта от комуникация на множество брандове доведе до идеята да насочим визията и съдържанито в сайта към обединяващото за всички продукти от портфолиото на "Домейн Менада" - виното. Към традициите, свързани с него. Към начина на производството му и превръщането му в част от лайфстайла на съвременния градски човек.
Всяка от марките на компанията присъства в страницата със самостоятелна подсекция (минисайт), където потребителите могат да се запознаят с качествата и́ и с предлагания асортимент. Всеки бранд присъства със собствената си графична опаковка, като сме се постарали да запазим максимално неговата идентичност, без да загубим усещането за принадлежност към портфолиото на винарната.
Визията на всяка отделна страница в сайта е уникална, като съдържанието е организирано в 12 колонен грид, служещ за база на асиметрично подредени слоеве.
Сайтът е изпълнен с множество паралакс анимации и движещи се преходи, които надграждат потребителското изживяване и правят разглеждането му много по-интерактивно и приятно.
Към проекти
Обратно към нашето портфолио – част от създадените от нас дигитални проекти