The Associated Press (AP) е независим глобален доставчик на новини, чието съдържание достига до повече от половината население на планетата всеки ден. Организацията е посветена на фактологичното отразяване и често ѝ се доверява да съобщава ключови новини — включително официалните резултати от президентските избори в САЩ. AP Content Services е звеното за маркетинг чрез съдържание на Associated Press. Екипът им работи с марки по създаване на персонализирани разкази с помощта на модерни технологии и глобална мрежа от фотографи и видеографи. Брандираното съдържание се разпространява през всички канали на AP и рекламните им платформи.
Уеб дизайн, UX/UI дизайн, front-end разработка, motion графики, проектен мениджмънт, уеб анимации, копирайт редакция, WordPress CMS, интеграции с външни системи, съответствие с GDPR, SEO.
Първоначално AP Content Services разполагаха само с една страница в рамките на сайта www.ap.org. Съдържанието не представяше достатъчно информация за дейността и възможностите на екипа им. След като се консултираха с нас, бяха готови да преминат към самостоятелен микросайт и да представят онлайн медиен кит, който отговаря на нивото на тяхната експертиза.
Чрез проучвания и интервюта им помогнахме да дефинират основните зони в новия уебсайт. Изградихме опростена структура и интуитивна навигация, която ясно представя четирите основни услуги, които предлагат. Създадохме интерактивен медиен кит с микро-анимации и фокус върху конверсии.
Подчертали сме успешните им проекти чрез силна фотография и анимирани икони, които ангажират аудиторията. Сайтът е не само модерен и стилен, но и функционален, лесен за управление и напълно съобразен с изискванията. Добавихме ясно дефинирани призиви към действие (call-to-actions) и създадохме интересен начин за категоризиране на case study проектите. Посетителите могат лесно да се свържат с екипа или да поискат оферта за конкретен продукт или услуга.
Предизвикателство беше да приложим специфичните правила за печат и стиловите насоки на AP в интерактивна и адаптивна среда. Гордеем се с резултата — бъдещите редактори могат лесно да обновяват съдържанието, като същевременно запазват визуалната последователност на марката.
Сайтът работи с WordPress CMS и е напълно оптимизиран за търсачки. Още от старта домейнът показва отлични резултати в Google. Формите за контакт, които интегрирахме, са свързани със Salesforce и позволяват директна връзка между потенциални клиенти и търговския екип. Сайтът е подготвен и за OneTrust — платформа за управление на поверителност, съвместима с GDPR.
Този микросайт умишлено изглежда като мащабен проект, за да позиционира AP Content Services като водещ избор за брандове и компании, търсещи отлично спонсорирано съдържание и креативни публикации чрез AP. Обратната връзка, която получихме от клиента и ключовите заинтересовани страни, беше изключително положителна. Гордеем се и е чест за нас да работим с прогресивния екип на AP Content Services.
Към проекти
Обратно към нашето портфолио – част от създадените от нас дигитални проекти